Trives du i en hverdag med mange forskellige opgaver og samarbejdspartnere? Er du ambitiøs og følger alle opgaver helt til dørs? Og har du lyst til at arbejde tæt på borgmester, kommunalbestyrelse og direktion? Så er den ledige stilling som sekretær i Ledelsessekretariat og Kommunikation noget for dig.
De søger pr. 1 august en ny kollega, der kan løse en række administrative opgaver i Ledelsessekretariatet. Det gælder primært:
Koordinere dagsordener til Økonomiudvalget og Kommunalbestyrelsen
Gennemføre kommunalbestyrelsesmøder: visning af punkter, talerække, afstemning mv.
Være tovholder for netværket af dagsordensskribenter og superbruger på systemet Agenda/e-doc
Bogføre afdelingens regninger og bistå med løbende økonomioverblik
Træde til som borgmestersekretær, når den faste sekretær er fraværende
Løse diverse ad hoc-opgaver for borgmester, kommunalbestyrelse og direktion
Du bliver grundigt introduceret til alle opgaver, men det vil være en klar fordel, at du har kendskab til arbejdet i en politisk organisation herunder udarbejdelse af politiske dagsordener.
Derudover lægger de vægt på, at du:
Har overblik og arbejder struktureret, også når det går stærkt
Er imødekommende og fleksibel
Selv tager initiativ og finder løsninger
Er skrap til Office-pakken og hurtigt lærer at bruge nye IT-systemer
Har blik for god kommunikation
Kan se sammenhænge i en kompleks organisation
Bidrager til en god stemning og et godt samarbejde, både i afdelingen og ud i organisationen
Altid er klar til at hjælpe en borger, kollega eller politiker med et problem
Læs hele stillingsopslaget her (ansøgningsfrist d. 22. juni 2021)