Mere end 1.100 gymnaster sætter gang i sommeren i Holbæk Sportsby
Søndag den 21. juni forvandles hele stadion i Holbæk Sportsby igen til et stort, grønt gymnastikgulv, når ’Gymnastik under åben himmel 2026’ løber af stablen. Hele 1.130 gymnaster fra lokale foreningshold og landsdelshold samles til en dag fyldt med spring, rytme og fællesskab – akkompagneret af frisk sommerluft og begejstrede klapsalver fra tribunerne.


























































