Gospelkoret We Got Joy som normalt hører til i Ugerløse Kirke, har det sidste år haft “husly” i Nyrup Frikirke, mens Ugerløse Kirke er blevet renoveret. D. 11. juni afsluttes forårssæsonen og besøget i Nyrup med en gratis gospelkoncert.
We got Joy tæller ca. 40 korsangere og koret optræder ofte i nærområdet. Senest har koret været gæster til en fælleskoncert i Orø Kirke ligesom Regstrup Kirke også har haft besøg i løbet af foråret. Efter sommerpausen vender koret igen tilbage til Ugerløse i den nyrenoverede kirke. Koret, der for nyligt optrådte ved Tivoli Gospelfestival, er mere end klar til at få taget til at lette i Nyrup Frikirke, når der er gratis sommerkoncert.
Koret er ledet af Dea Skovshoved som får hjælp af Fredrik Rask på tangenter.
Der vil være indsamling til godgørende formål efter koncerten.
Vi slutter af med fælles kaffe, te og kage.
Link til begivenhed på Facebook: https://fb.me/e/5Hkm13yzk

Dato: 11-06-2026
Sted: Nyrup Kirke























