Kan du lide, at arbejde selvstændigt? Og drives du af kvalitet, service og kundetilfredshed, samt en høj grad af indflydelse på egen hverdag? Så er jobbet som Service Desk konsulent i Perspektiva IT lige dig, skriver Jobindex.com

Vi søger en erfaren ”generalist” med bredt kendskab til Windows klienter, Citrix , Exchange Server, Office 365 samt Windows Server.

Du har:

  • Måske en uddannelse som IT-supporter, datatekniker e.l.
  • Supporteret brugere på Citrix, MS Exchange, Windows Server, MS Office og Windows 7/8.1/10 Pro etc.
  • Arbejdet med central styring og standardisering af Windows-klienter, herunder også via scripting
  • Lyst til at arbejde med generel drift og vedligehold af infrastruktur
  • Fokus på kvalitet, sikkerhed, kundetilfredshed og kommunikation i øjenhøjde
  • En struktureret arbejdsform og tænker diagnostisk når du løser supportsager
  • Et godt overblik, god humor og kan have mange bolde i luften
  • En proaktiv og serviceminded tilgang til dine kunder og opgaver

Det vil være en fordel hvis du har:

  • Erfaring med servicedesk arbejde og kundeservice
  • Erfaring med Citrix, VMware samt hosting
  • Erfaring med netværk og firewalls f.eks. Zyxel eller Fortinet
  • Kendskab til at arbejde efter ITILs og ISO 27000 principper
  • Rigtig gode danskkundskaber, og kan håndtere basal support på engelsk, svensk og norsk.
  • Kørekort til bil

motherboard-697768_640
(Foto: Pixabay.com)

Du indgår i et team, hvor vi i fællesskab passer vores kunders systemer, fra vores kontor eller ude hos kunden. Ligeledes vil du være med til at drifte, vedligeholde og udbygge vores hastigt voksende hosting center. Gennem overvågning og planlagte tiltag, sikrer du stabile systemer.

Du vil få en hverdag med bred kundekontakt, hvor du løser kundeopgaver over telefonen og via remote control. Eller du kan rykke ud til en opgave hos kunden, hvis det er påkrævet. Den ultimative kundeoplevelse er i højsædet.

Vi tilbyder en afvekslende hverdag, med masser af fart på, og en konstant interesse i nyskabende idéer.

I Perspektiva IT – er vi åbne og ærlige i forhold til vore kunder og os selv. I gensidig respekt for kunden, opgaven og hinanden, arbejder vi i en inspirerende hverdag.