Primære arbejdsopgaver:
- Rengøring
- Diverse serviceopgaver
- Ad hoc opgaver efter behov
Dine kvalifikationer:
- Erfaring eller uddannelse som rengørings- eller serviceassistent
- Evne til at arbejde selvstændigt ud fra rengøringsprogrammer
- Produktkendskab – viden om kemikalier m.m
- Evne til udvikling af funktionen som helhed
- Kendskab til it og kan arbejde med en pc
(Foto: Pixabay.com) Dette er kun en illustration.
Det er ikke et konkret billede af den aktuelle arbejdssituation, der er refereret til i stillingsopslaget.
Personlige egenskaber:
- Mødestabil
- Serviceminded
- Gode samarbejdsevner
- Udviser fleksibilitet og initiativ
- Sociale færdigheder og positiv indstilling
- Afklaret forhold til fagbevægelsen
- Overblik og kan have flere bolde i luften
- Kan håndtere og organisere større arrangementer
- Du har et smil på læben og er frisk på at yde mødedeltagere og personale en god service
Vi tilbyder:
- En god arbejdsplads med højt aktivitetsniveau, hvor der lægges vægt på god service
- Gode løn- og arbejdsforhold
- En stilling på 30 timer
- Normal arbejdstid ligger mellem 7 – 15
- Arbejdspladsen ligger i Holbæk
Flere oplysninger om jobbet fås ved henvendelse til afdelingsformand Allan Andersen på tlf. 60 21 83 53 eller mail allan.a@3f.dk
Tiltrædelse:
Den 1. februar 2017 eller efter aftale
Samtaler forventes afholdt løbende
Fuldt medlemskab af 3F Holbæk-Odsherred er et krav senest på ansættelsesdagen
Ansøgning:
Vi opfordrer kvalificerede til at søge stillingen uanset køn og etnisk tilhørsforhold.
Skriftlig ansøgning og dit cv mrk “Rengørings- eller serviceassistent” sendes til allan.a@3f.dk senest den 6. januar 2017 kl. 12.00