Spread the love

Vi synger julen ind med luciaoptog gennem byen som vi afslutter med gudstjeneste i Skt. Nikolai kirke. Man kan gå med i luciaoptoget, hvis man går i 3. og 4. klasse – alle er inviteret til at gå med. 

Det sker lørdag 13. december 2025. Luciaoptoget føres igennem byen og starter ved Sidesporet kl. 16:30.

Luciaoptoget vil ankomme til kirken kl. 17.00 med tilhørende gudstjeneste.

Efterfølgende vil der være mulighed for at købe luciabrød og noget varmt at drikke.

Luciaoptog gennem byen [Sidesporet → Kirken]

 

Credit: SDL