Er du interesseret i udvikling af den offentlige sektor, har du mod på at understøtte topledelse og politikere, og kan du drive små og store projekter i en kommune i udvikling? Så kan du være deres nye kollega.

Din profil
Du interesserer dig for organisatorisk og politisk udvikling
Du trives med komplekse udviklingsopgaver og -projekter, hvor der ofte er mange interesser, synspunkter og parter involveret
Du holder af at have stor indflydelse på rammer, metode og vurderinger
Du er udadvendt i din arbejdsform og evner at få forskellige interessenter til at føle sig hørt og involveret.
Du kan sætte viden og kompetencer i spil i mange forskellige typer opgaver, og du kan få andre til at yde deres bedste
Du er både kritisk og loyal overfor kolleger og organisation, og du er god til at give og få feedback
Du har personlig gennemslagskraft og et godt overblik
Du evner at holde snuden i sporet og fokusere på at få indsatsen til at give resultat
Kan du genkende dig selv i det? Så vil du helt sikkert trives som vores nye konsulent i Ledelsessekretariat og Kommunikation.

De forventer, at du:
har en relevant akademisk uddannelse
har mindst nogle års erfaring med udviklingsopgaver, f.eks. som udviklingskonsulent, proceskonsulent eller lignende, og at du har god erfaring med projektledelse
er metodemæssig stærk i at gennemføre inddragende processer, hvor mange forskellige parter kommer til orde, og hvor forskellige synspunkter og bidrag bliver en del af løsningen
har gode analytiske evner og en stærk organisationsforståelse, så du kan aflæse den kontekst en opgave skal løses i og bringe de rette metoder og viden i spil
har erfaring med at arbejde i politisk styret organisation. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med opgaver og projekter tæt på topledelsen.
Du kan til gengæld forvente hurtigt at blive kastet ud i selvstændige opgaver sammen med et stærkt hold konsulenter og en nærværende leder omkring dig. Du vil desuden opleve gode muligheder for selv at præge din opgaveportefølje, alt efter lyst, talent og erfaring.

Dine første opgaver
Du kan forvente at få mange forskellige opgaver, både længerevarende og korte, og du kan forvente at blive udfordret på fagområder, som du ikke kender til i forvejen. Nogle af de opgaver, du til en start kan komme til at arbejde med, er:
kvalificering og implementering af arbejdet med chefgruppens tre strategiske pejlemærker: rekruttering og fastholdelse, digitalisering og teknologi samt socialområdet
planlægning og facilitering af kommunalbestyrelsens løbende udviklingsarbejde, herunder fælles indsatsområder og retning for den nyvalgte kommunalbestyrelse
videreudvikling af digital borgerinddragelse, blandt andet via deltag.holbaek.dk
hvis det har din interesse, kan du også fra start blive involveret i projektlederuddannelse, folkemøde og brugerundersøgelser. 

Læs hele stillingsopslaget her (ansøgningsfrist d. 16. marts 2022)

Foto: ABW