Primære arbejdsopgaver:

  • Rengøring
  • Diverse serviceopgaver
  • Ad hoc opgaver efter behov

Dine kvalifikationer:

  • Erfaring eller uddannelse som rengørings- eller serviceassistent
  • Evne til at arbejde selvstændigt ud fra rengøringsprogrammer
  • Produktkendskab – viden om kemikalier m.m
  • Evne til udvikling af funktionen som helhed
  • Kendskab til it og kan arbejde med en pc

 

putz-bucket-1290951__340

(Foto: Pixabay.com) Dette er kun en illustration.
Det er ikke et konkret billede af den aktuelle arbejdssituation, der er refereret til i stillingsopslaget. 

 

Personlige egenskaber:

  • Mødestabil
  • Serviceminded
  • Gode samarbejdsevner
  • Udviser fleksibilitet og initiativ
  • Sociale færdigheder og positiv indstilling
  • Afklaret forhold til fagbevægelsen
  • Overblik og kan have flere bolde i luften
  • Kan håndtere og organisere større arrangementer
  • Du har et smil på læben og er frisk på at yde mødedeltagere og personale en god service

Vi tilbyder:

  • En god arbejdsplads med højt aktivitetsniveau, hvor der lægges vægt på god service
  • Gode løn- og arbejdsforhold
  • En stilling på 30 timer
  • Normal arbejdstid ligger mellem 7 – 15
  • Arbejdspladsen ligger i Holbæk

Flere oplysninger om jobbet fås ved henvendelse til afdelingsformand Allan Andersen på tlf. 60 21 83 53 eller mail allan.a@3f.dk

Tiltrædelse:

Den 1. februar 2017 eller efter aftale

Samtaler forventes afholdt løbende

Fuldt medlemskab af 3F Holbæk-Odsherred er et krav senest på ansættelsesdagen

Ansøgning:

Vi opfordrer kvalificerede til at søge stillingen uanset køn og etnisk tilhørsforhold.

Skriftlig ansøgning og dit cv mrk “Rengørings- eller serviceassistent” sendes til allan.a@3f.dk senest den 6. januar 2017 kl. 12.00

 

Del på sociale medier